Søg i denne blog

onsdag den 16. marts 2011

Ak ak ak .....

Jeg føler mig lidt som en taber, når jeg er gået tidligt hjem fra skole de sidste par dage, men har ikke gidet at blogge.
Jeg har projetk uge denne uge, og jeg har arbejdet pænt meget med den. I morgen skal jeg aflevere rapporten, produktet, og min logbog klokke 12.00 præcis, så i aften skal den læses igennem, der skal skrives tekst til powerpoint fremlæggelsen og så skal der ses Desperate Houswives. Hæhæhæ. Jeg har dog set hele denne sæson på en hjemmeside, så jeg ved udmærket hvad der sker, men det betyder jo ikke at man ikke kan se det igen, vel?

Der er ikke lige blevet taget nogle billeder af mig her de sidste par dage, men jeg har også bare haft bukser og en tilfældig bluse på, så du er ikke gået glip af noget.
Jeg skal nok komme "op på hesten" igen, en dag, mht. bloggen, så ses vi der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar