Søg i denne blog

tirsdag den 8. marts 2011

Jeg tror, det kaldes kærlighed

Det er smukt, og koldt. Vejret uden for. Hele vinteren har jeg drømt om den dag hvor jeg se solen i øjne, konfrontere den, og tage solbriller på.
Dagen er gået på skolen hvor jeg har work shops med parralklassen, ikke just hvad man drømmer om, men det endte med at blive meget sjovt. I modelbygning byggede jeg denne med R. Ikke det største i længe har set, men det forestiller en form for strandhus :)
Aftenen vil gå på at tage i teatret, som ikke er et rigtigt teater men et amatør teater hvor R spiller med. Jeg glæder mig ok meget til at se det, men frygter lidt at jeg ikke vil forstå det. Har problemer med fortåelse inden for musicals. Dog skal jeg se stykket sammen med nogle venner. Hyggenygge.                                                                                                                                                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar