Søg i denne blog

onsdag den 9. marts 2011

Mums, nums og glade stemmer

Jeg brugte ikke dagen yderst fornuftigt, i skolen de to første timer fulgte jeg med i workshoppen "den gode fremlæggelse", men kom til at lege for meget i den næste workshop "animationsfilm". Efter skole stod på pizza med nogle af pigerne, så op og træne og derefter et laaaangt bad. Jeg skal i aften bare se Desperate Housewives selvom jeg allerede har set hele sæsonen på nettet. Hæhæhæh.

Igår var jeg inde og se R's teaterstykket, og jeg vil indrømme at det var langt bedre end forventet. De var alle sammen yderst professionelle. Jeg glæder mig til at skulle ind og se det igen i morgen med mit fransk hold. Så kan det også være at jeg kan gå det sidste at stykkets handling på plads, den fik jeg nemlig ikke helt 100 % fat i.
Sådan så jeg ud igår inden teaterstykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar